Tags:

Promocja marki każdej branży!

Comment

Bez kategorii
pudełka na słodycze

Istnieje wiele sposobów promowania marki. Jednak wybór konkretnej akcji promocyjnej uzależniony jest od kilku czynników.

Przede wszystkim musimy określić cel kampanii promocyjnej. Należy skupić się na konkretnym przedmiocie promocji, wokół którego podejmować będziemy działania. Istotne jest określenie grupy docelowej, a więc zdefiniowanie przedziału wiekowego odbiorców, wybranie grupy społecznej. Określamy czas trwania akcji, wybieramy kanały komunikacji, a także ustalamy hasło przewodnie promocji. Najlepiej aby hasło było krótkie i chwytliwe. Zamieszczać będziemy je bowiem na materiałach reklamowych, nie tylko na ulotkach, czy długopisach, ale także na mniej oczywistych przedmiotach, jak na przykład pudełka na słodycze.

Firmy często decydują się na reklamę zamieszczaną na słodyczach. Przykładem są krówki reklamowe. To nic innego jak zamówienie cukierków w specjalnych opakowaniach, najlepiej zawierających logotyp firmy. Warto pamiętać, że akcję promocyjną firma musi właściwie rozliczyć. Organizując kampanię reklamową każdorazowo należy sprawdzić, jakie obowiązki podatkowe ze sobą niesie, czy może podlegać pod zwolnienie podatkowe oraz czy można obliczyć koszty zorganizowania akcji i uzyskania przychodu.

Promocje i konkursy umożliwiają zbudowanie marki i pozyskiwanie nowych klientów. Często ocieplają wizerunek firmy. Dlatego tak istotna jest dobrze zaplanowana strategia oraz zbadanie oczekiwań potencjalnych odbiorców. Warto też dokładnie określić budżet, jaki możemy przeznaczyć na akcję, tak aby kampania na pewno przyniosła zysk.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *